الأخبار أخبار اليوم عاجل

حادث انفجار معهد الأورام من هو المسؤول ؟

حادث معهد الأورام

تنفيذ تفجير معهد الاورام ضد هدف مدني طبي وانساني بيمس فقراء الشعب في توقيت حرج بيعاني فيه الشعب من قسوة ارتفاع الاسعار بعد زيادة يوليو وبيعاني فيه من انتهاكات اجهزة السيسي الامنية وبيعاني فيه من انسداد كل طرق التغيير السلمية وبعد بطولة افريقية ومؤتمر شباب بايام كلها اسباب تخليني اقول ان النظام هو المدبر للتفجير خصوصا وانه متوقع بعد اغتيال مرسي ودايرة الدوافع مفتوحة وممكن يكون منها رسائل لقوي بالخارج.. السيسي والنظام عشان يحافظوا علي استمرارهم في الحكم ممكن يعملوا في مصر اكتر من اللي عمله بشار في سوريا.

معهد الأورام انفجار
هنا مصطفى محمود في كتابه حكم العسكر يبين من وراء تفجير معهد الأورام

 

حادث انفجار معهد الأورام

نظام بيقتل كل يوم مصريين في اقسام الشرطة بالتعذيب.. نظام اعتقل 100 الف مصري وكل يوم بيعتقل مصريين وبيلفقلهم تهم وبيقتلهم يا بالتعذيب يا بالاهمال الطبي.. نظام بيصفي المصريين بشكل مباشر في بيوتهم وعنده الف رواية للتبرير.. نظام قتل آلاف المصريين من بداية ثورة يناير (الطرف التالت).. نظام مش بعيد عليه يدبر تفجير ضد مرضي فقراء امام معهد اورام عشان يلفق التهمة لخصومه وعشان يبرر جرايم اكتر هيرتكبها ضد الشعب وعشان يغطي علي جرايم ارتكبها قبل.. وفي القلب من كل ده منع اي بداية لتحرك الناس ضده بسبب سياساته الاقتصادية والامنية المجرمة .. وفي النهاية لازم عملية تجميل لصورة النظام القبيحة بتبرعات واهتمام مزيف بضحايا التفجير..

إنفجار معهد الأورام

هنا جريدة اليوم السابع التابعة للنظام المصري تستحمر القراء وتتهم الاخوان بالتفجير … لا اعرف من سيصدق هذا الهراء من هذا الاعلام الذي يمتهن صناعة الكذب.

اضغط هنا لقراءة الموضوع

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.